• Duitse Parken
  • Bevestigd: 2 nieuwe achtbanen voor Tripsdrill in 2020

Jules Ik had het vooral over de baandelen zelf, de witte supports waren me niet direct opgevallen 🙈 Zolang het goed bijgehouden word vind ik dat eigenlijk ook best wel tof, maar dat moet je dan inderdaad wel doen anders word het snel viezig.

Het station begint al vorm te krijgen! Ik vind het concept linksonder in de hoek er ook tof uit zien, typisch Tripsdrill 😃

23 dagen later

Tripsdrill heeft zelfs een heus model laten maken! Krijg steeds meer zin om deze baantjes eens uit te proberen.

En Vekoma is ook lekker bezig!! Toffe treinen.

Geweldig die trein!

Tripsdrill groeit goed, maar blijft trouw aan hun eigen foute stijl met veel humor. Dat kan ik alleen maar waarderen 🙂

Geweldige trein en als je als pretpark al een gaaf thema hebt is het natuurlijk beter om daarmee door te gaan vooral deze.

Wat een toffe treinen! En gaaf dat ze weer zo'n mooie maquette hebben laten maken! Tripsdrill doet dat vaak met hun nieuwe rides trouwens. In de wachtrij van hun Sky Fly Höhenflug kom je ook een schaalmodel tegen en ook in de wachtrij van Karacho zit een model verwerkt! Ik heb daar nog foto's van, zal ze binnenkort eens opzoeken.

Dit is gewoon te grappig. Doen ze weer goed in Tripsdrill

De unieke aanpak van Tripsdrill werkt keer op keer, ik vind deze uitbreidingen heel leuk! En het stationsgebouw van de stoomtrein is nu al verder klaar dan het station van Karacho bij opening 😛 Enige minpunt is in mijn ogen het mankement dat de verhalen achter de geïntegreerde achtbanen niets met elkaar te maken hebben - juist daarin had dit concept nog net wat meer verwondering kunnen oproepen.

Dit project toont meer ambities dan waar de Efteling mee bezig is op dit moment 😬. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag.

Ik oordel pas als M&M open is, maar de vibe die rondom de nieuwe baantjes van Tripsdrill hangt is wel beter. Ben ook benieuwd naar de stationsgebouwen!

Kleine update vanaf de bouwplaats 🙂

Ik kan het in dit topic niet vinden, maar hadden we de onrides van Tobi al gezien?

Hals-über-Kopf:

Voldampf:

Ik had ze nog niet gezien, vooral Hals-über-Kopf ziet er uit als een erg toffe achtbaan!

• Guy heeft hierop gereageerd.

Marvin Inderdaad zit er een hele mooie flow in de baan. Ik mis alleen wel een wat hogere inversie, zoals een looping of immelmann.

Guy Die gaan er toch niet inzitten? En dan nog voor een eerste versie van een prototype ziet dit er al heel gaaf uit. Misschien dat Energylandia hier over 3 jaar iets leuks mee kan.

Guy Dit was voorzien als een instap model voor onder de kop gaan, en niet zo zeer als de vervanger van bijvoorbeeld de SLC.

De baan is echt heel charmant en mooi in elkaar gezet qua layout, absoluut een goede toevoeging aan het assortiment voor zowel Vekoma als Tripsdrill

Gewoon 2 leuke baantjes die prima bij Tripsdrill passen! Sowieso weer de rit die kant op waard.
      Nu nog een Nederlands park!

Kleine 'teaser' van Hals-über-Kopf die Vekoma op zijn Instagram laat zien:

Ik vind het zo vet wat Vekoma tegenwoordig allemaal in elkaar zet! EN wat een heerlijk social media beleid ook! 🤩