Cerveza Tripsdrill heeft op Instragram een leuke filmpje van de bouwplaats gemaakt met enkele leuke beelden.
ArcovandenBroek Hele toffe video zeg! Hals-รผber-Kopf wordt een toppertje, al had ie nog wel een inversie mogen hebben. Maar voor Tripsdrill is het allemaal top! ๐
Cerveza En Vekoma heeft de treinen voor Hals-รผber-Kopf ook zo goed als klaar. Heel benieuwd hoe dit met heupbeugels zal zijn, wordt een tof baantje denk ik!
Joell Marvin Dar wel ja geen vesten wordt wel apart op deze manier om de achtbaan te doen. Kijk al uit naar de meeting in juni ๐
Niek Vriend_van_de_club Wauw, die foto had ik even gemist. Wat ziet dat er steengoed uit! En die kleur leek me eerst verschrikkelijk, maar dit oogt echt HEUL mooi ๐
Painter Tripsdrill stond voor de zomer wel op ons programma maar of dit nog doorgaat . Zou wel jammer zijn, het wordt een mooie baan zo te zien.
Niek ppc-anoniem-1 OK. Maar maar wat vindt je van de baan? Want daar ben ik nog steeds niet achter Niet? Niek Wauw, die foto had ik even gemist. Wat ziet dat er steengoed uit! En die kleur leek me eerst verschrikkelijk, maar dit oogt echt HEUL mooi ๐ Niek Gaaf!! Mooie details, leuk hoe de stoel een backpack wordt. En dat ze daadwerkelijk rekening houden met materiaal dat niet glanst, niet oogt als glad plastic. Erg mooi gedaan! Niek Nice! Een stuk sneller dan de testritten die we zagen. Mooie beelden ๐