Ook reeds vele jaren een Efteling abonnement. En meestal, alleen :-)
Ik ga niet op vaste dagen. Het kan in het weekend zijn, of net middein de week. (Op een dinsdag wel vaker dan andere weekdagen) Ik kijk vooral naar het weerbericht :-)
Ook ga ik meestal niet voor een hele dag, maar aankomst ergens tussen 12 u en 15u ...
Vroeger was het nog gezellig napraten in de Gelagzaal van het Efteling hotel, maar dat is helààs verleden tijd. Terrasje in Loon op Zand (De Kiosk) is ervoor in de plaats gekomen. Altijd in de hoop dat de grote papegaaien daar in de avond rondvliegen ! ECHTE papegaaien, voor alle duidelijkheid :-) :-)
Mijn gebruikersnaam hier, is dezelfde als van mijn Youtube kanaal. (Ik maak ruim veel videos)