Wij hebben meer dan 2 weken geleden tickets gekocht voor Phantasialand maar blijkbaar geen tickets ontvangen (ook niet in spam) heeft iemand tips morgen bellen we zowizo naar het park om dit na te vragen maar wilde zeker zijn dat we niets vergeten na te kijken zijn.
Alvast bedankt!

_Marielle_
Ja, we hebben ook een bevestiging van betaling gekregen en via de login staat het op de Phantasialand website ook als bevestigd betaald en verzonden :/

Wij zijn onlangs ook geweest, en iemand in ons gezelschap had hetzelfde probleem. Hij heeft gemaild naar Phantasialand en zonder problemen alsnog het e-ticket toegestuurd gekregen.

Als het goed is kunnen ze dus gewoon je bestelling zien in het systeem.

Wat men hier al zegt, gewoon berichten en afschrijf bewijs aanleveren, plus e-mail address die je gebruikt hebt. Normaal attractie park zal je dan prima kunnen helpen. Ze zullen volgend jaar sowieso een nieuw ticketing systeem krijgen en dan zullen ze dit probleem niet meer hebben 😉

Als het goed is staat bij je afschrift in de bank app een referentie nummer erbij. Hiermee kunnen ze je tickets opvragen en opnieuw opsturen/uitprinten.

Ik spreek uit ervaring overigens. Heb daar wel eens voor de poort gestaan met het idee dat de tickets in mijn mail stonden. Maar daar waren ze niet. Uiteindelijk op die manier aan de ticket balie de kaartjes uitgeprint gekregen

Super bedankt voor alle hulp allemaal!! We hebben gemaild dus ik hou jullie op de hoogte!! ☺️

• Niek vindt dit leuk.
Marvin heeft de titel veranderd naar Help, Phantasialand tickets zijn niet aangekomen .