En we zijn weer los! De NPO Radio 2 Top 2000 Stemweek is weer begonnen! Tot uiterlijk vrijdag 6 december 16:00 kun je je stem uitbrengen op jouw favoriete nummers waarvan je vindt dat ze in de lijst der lijsten zouden moeten staan! Minimaal 5, maximaal 35 nummers mag je geheel naar eigen keuze kiezen. En stemmen doe je dus hier:
https://npo.nl/luister/stem/npo-radio-2-top-2000
De uitzending van de Top 2000 begint dit jaar op dinsdag 24 december om 23:00 met wederom een openingsshow verzorgt door Bart Arens (ik kijk er nu al naar uit 🤩). Deze openingsshow zal een uur duren en om 00:00 op 25 december begint dan de daadwerkelijke lijst die zal worden uitgezonden tot we op 31 december om middernacht het glas heffen op het nieuwe jaar.
En waarom is het nu leuk om hierover een topic te openen? Om elkaars lijstjes te bekijken natuurlijk! Normaal gesproken zou de topic starter daar dan ook mee beginnen, ware het niet dat ik over een paar nummers nog in dubio ben. Dus geen nood, mijn lijstje komt er aan. Maar deel tot die tijd vooral alvast ook je eigen lijstje, ik ben benieuwd!