Walibi Belgium biedt nog tot en met 1/12 40% korting aan op tickets en abonnementen. Qua abonnementen heb je de keuze uit het standaard Walibi- en Aqualibiabonnement, maar ook een abonnement met onbeperkte toegang tot beide. Een Walibiabonnement kost nu 78 euro, twee keer heengaan en je hebt het er al uit . Mooie bijkomstigheid is natuurlijk dat aankomend jaar een nieuwe achtbaan geopend wordt
.
Black Friday 2024: Walibi Belgium
Walibi België zijn vrijwel altijd in de "dagjes uit" aanbieding van bijvoorbeeld Jumbo, Plus, Albert Hein. Ik ging vorig jaar voor maar 24eur een dagje naar Walibi Belgie. Maar het is zeker een scherpe aanbieding als je er vaker denkt te komen.
Goed punt, je hebt me meteen geïnspireerd om op de actie van de AH te kijken haha. Voordeel van het abonnement is dat het ook tijdens de Halloweenperiode geldt, terwijl actiekaartjes dan vaak niet geldig zijn.
- Bijgewerkt
VliegendeFietsen WaBe heeft in ieder geval een leuke actie. Het is jammer dat ze voor mij te ver weg zijn om een abbo te overwegen.
Die van WaHo is erg teleurstellend. Had stiekem gehoopt op een aanbieding op de abbo’s voor volgend jaar. Maar joepie, bright night kaartjes die letterlijk een maand geleden nog even duur waren in de early bird sale.
Die 10% is inderdaad wel erg magertjes, alhoewel een abonnement wel erg leuk is met het vooruitzicht op YoY. Ben zelf uiteindelijk gegaan voor een Walibi- en Aqualibi-abonnement .