The_Bullgod Six Flags Mexico neemt na komend weekend afscheid van hun Boomerang coaster. Wat zou er voor terug kunnen komen? Er gaan geruchten dat ze mogelijk een Family Thrill Boomerang er voor terug krijgen. Maar of deze op dezelfde locatie zal komen?
Aurelius Njit Ding is gebouwd in 1984. Zelfs nog twee jaar eerder - of ik ben voor ‘t lapje gehouden! Ik móést er een paar jaar geleden tegen wil en dank en heug en meug samen met @Jules in, omdat hij me op de mouw speldde dat dit de allereerste Boomerang is die ooit gebouwd werd.
The_Bullgod Aurelius Inderdaad, deze boomerang is al in 1982 gebouwd, maar pas in 1984 geopend. De boomerang in Bellewaerde is de tweede die gebouwd is, maar als eerste geopend.
Jules Aurelius Je doet nu alsof we niet in ieder geval gelachen hebben! 😘 Hahaha. Maar dit is 'm volgens mij ja. Model #1. Als tweede geopend, maar als eerste gebouwd.
The_Real_Infernape En je kan hem nog vaker doen @Aurelius , blijkbaar gaat de achtbaan toch niet weg, het is alleen de naam die veranderd.
Marciano Ik ben benieuwd of ze het themagebied verder ook gaan rethemen, want het heeft nu zo'n leuk sfeertje.