Het was een enorm drukke, maar ook enorm gezellige dag in Phantasialand gisteren! Bedankt allemaal voor jullie aanwezigheid, dump in dit topic vooral je leukste foto's van deze toffe dag! 🥳 (ikzelf heb er helaas heel weinig dus hopelijk komen er veel aanvullingen)

Groepsfoto in de ochtend

Groepsfoto in de middag (inclusief photobomb 😛)

En als je die twee combineert staat geloof ik iedereen erop 😉

Het was een hele leuke dag met elkaar! Het was jammer dat het zo intens druk was. Twee jaar geleden was het park voor m’n gevoel minder druk ondanks de kortingskaartjes. Persoonlijk vond ik het net te druk, vooral de krappe paden maken het dan gewoon een onprettige situatie. Guest flow rondom de slotshow was gelukkig wel spot on van het park. Dus daarover geen klachten!

Op naar de volgende! 😍

Was een heurlijk dagje Phantasialand! Zoals Michael zei was het park net iets te druk om het aangenaam te hebben, maar gelukkig maakte het gezelschap veel goed. Hier een kleine fotodump zoals mijn iPhone de dag beleefd heeft.

Dit was witte wijn

De Black Mamba trail blijft één van de leukere toevoegingen, Black Mamba zelf niet gedaan.

Deze stond weer in storing

Michael

WinterTraum blijkt een enorm succes te zijn! Sinds dat Phantasialand werkt met dynamic pricing is het er ook doordeweeks drukker dan normaal. Via een medewerker begreep ik dat afgelopen zaterdag het park was uitverkocht, dus ze zaten aan hun maximale capaciteit.

Was erg gezellig, gezellig genoeg dat ik nauwelijks foto's heb gemaakt tijdens de meeting. Dank voor het organiseren! 😃

Ik begon de dag in m'n aeronautencabine. Wat een ongekend mooi hotel is dat zeg.

Was heel leuk om voor het eerst FLY te doen tijdens de meetup! De wachtrij van meer dan een uur was zo voorbij. Het is lang geleden dat ik zo onder de indruk ben geweest van een achtbaan - wat een geweldige, unieke ervaring heeft Phantasialand hier neergezet.

Na Winjas moest ik even bijkomen - ik kan niet zo goed tegen draaien, en zat helaas in de trein die de hele rit op standje blender stond. Maar daardoor kon ik wel wat foto's maken van de liftgangers.

Pakte ook nog per ongeluk een stukje Vuurquanura mee:

Ik sloot de avond af met nog één ritje Taron. Dat was zo goed dat Taron toch weer met stip op 1 in mijn ranglijst eindigt.

En nog twee nachtelijke Rookburgh shots voor wie daar ook niet genoeg van krijgt:

Wat zijn de fotos mooi geworden, ik ben vergeten fotos te maken.

Ik heb wel genoten van die dag omdat volle drukte

Michael fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Ik ga volgende week zaterdag. Je gaf aan dat de crowd control goed was. Hoe was het uitrijden?

Michael dan hebben jullie geluk gehad! Vorig jaar heb ik daar anderhalf uur gestaan en gisteren heeft een kennis van mij er ook een half uur over gedaan van de parking te komen. Blijft daar toch een lastige situatie die echt onvoldoende capaciteit heeft. Helaas kan er weinig aan veranderd worden...

We waren met tien minuten in de auto tot de doorgaande weg richting snelweg. Als mensen elkaar wat ruimte gunnen dan kan iedereen gewoon vlot afrijden. Het ging bij ons eigenlijk maar op een moment wat stroever, juist omdat mensen elkaar geen centimeter gunnen in het invoegen.

• Brams heeft hierop gereageerd.