Wij gaan komende week een dagje naar Phantasialand. Het valt me op dat volgens de wachttijden op de Looopings-site, dat Chiapas al een aantal dagen gesloten is. Weet iemand wat er aan de hand is?

Ik weet niet precies wat er aan de hand is met Chiapas. Maar mijn ervaring leert dat Phantasialand dat vaak niet communiceert. Combineer dat met een zeer storingsgevoelige baan en dan zit je dikwijls met een om mysterieuze reden gesloten baan.
Ik zal voor je duimen dat ie werkende gaat zijn!

Rondom de baan word gewerkt, dus kan daar best mee samen hangen. Zeker gezien zo'n attractie in de winter toch niet echt populair is, kan ik me voorstellen dat ze bepaalde werkzaamheden waarvoor de baan dicht moet tot nu gelaten hebben.

Niek heeft de titel veranderd naar Werkzaamheden en storingen bij Chiapas .

Ik heb voor de context in het forumoverzicht je titel wat uitgebreid.

Dan inhoudelijk: de laatste keer in PHL was Chiapas heel de dag gesloten... tot een uur of 4. En toen was ie opeens wel open, en stond praktisch het hele park daar in de rij voor een ritje.

Het ding heeft altijd al veel problemen, veel techniek voor een waterattractie. Als 'ie echter al enkele dagen dicht zit kan het maar zo zijn dat 'ie komende week ook niet open gaat. Zoals @Coasterfrenzy al zegt: wellicht werkzaamheden in combinatie met de agenda.

Heeft Chiapas de afgelopen jaren het uberhaupt gered tot einde seizoen open te blijven? Voor mijn gevoel is deze halverwege Wintertraum al niet meer operationeel door redenen helaas. Maar wie weet wat er nog gaat gebeuren.

Chiapas was vandaag tot zonsondergang ongeveer geopend. Ik ben er zelf niet in geweest want de mensen kwamen er echt doorweekt uit. Maar fijn dat Chiapas en talocan weer open zijn. Enkel Colorado adventure was 2x dicht gedurende de dag

Jabo
    Dank voor je berichtje. Kan ik die vrijdag toch lekker meepakken 😊
    Ze hebben droogcabines staan, dus bij nattigheid is dat snel gefixt