voor de corona tijd heeft EP altijd een special hotel pakket met de naam EP around the world gehad. weet iemand wat hier tegenwoordig mee is gebeurd en of Europapark dit pakket nog aanbied. of is het met Corona gesneuveld? op de websites van EP werd ik er niet heel veel wijzer uit. het laatste jaar dat het pakket werd aangeboden stond het op de abonnee pagina maar hier moet je tegenwoordig een (gratis) account op aanmaken om verder te kunnen. en gezien er hier genoeg experts zitten die het wellicht mogelijk hebben gebruikt dit jaar? Wou ik het eerst aan jullie vragen.
in dit pakket zat toen der tijd. (op volgorde)
1x jaarkaart Europa Park
1x hotel overnachting El Andaluz
1x hotel overnachting Catillo Alcazar
1x hotel overnachting Santa Isabel
1x hotel overnachting Colosseo
1x hotel overnachting Bell Rock
1x Hotel overnachting Kronasar
6x ontbijtbuffet
toen der tijd was het altijd voor een zeer scherpe prijs en was het zeer goed verzorgd waarbij je elke nacht dus een andere kamer kreeg en elke dag je spullen van de ene naar de andere kamer werden gebracht waardoor je zelf niet hoefde te sjauwen. ook zat er bij een van de hotels een upgrade naar een grotere kamer. wij hebben er toen der tijd eigenlijk elk jaar dat we naar EP gingen grettig gebruik van gemaakt omdat het zo goed beviel. en omdat er natuulijk een abbo bij inbegrepen zat. welke je in die week er ook meteen uit had.
Ik weet nog wel dat het alleen in het laag seizoen beschikbaar was.
ik verneem het graag van jullie!