Debruijn7 Dat zou inderdaad heel leuke nieuwe mogelijkheden opleveren, waarvan ik de kans vrij groot acht dat ze ook verwerkt zullen worden in een Blitzbahn 2.0 (of eigenlijk 3.0, als je de Woudracer ook meetelt). ETF ligt immers op slechts +-30 minuten rijden van Toverland, dus beide bedrijven zouden gebaat zijn bij een showroommodel van dit nieuwe attractietype. Grote kans dus dat er een trackless darkride-stuk voor het bob-gedeelte wordt toegevoegd om de mogelijkheden te showen.
De snelheid van het 'bob-stuk' wordt dan wel wat trager (ik geloof dat de huidige attractie 45 km/u kan halen, terwijl dit systeem topt op 36 km/u), maar daar komen een hoop mooie kansen voor terug die dit systeem kan leveren. (al denk ik dat het 'droptrack'-element wat teveel van het goede zal zijn)
Voor het totaalaanbod van Toverland zou het ook geen slechte zet zijn. Want met twee halve darkrides (Merlin's Quest + Blitzbahn 2.0) en de Port Laguna-darkride die er ook aan zit te komen begint hun darkride-collectie stiekem ook wel aan te tikken.