van de week heb ik ook mijn laatste afscheidsrit gemaakt en ik heb iemand meegenomen die nog nooit in Toverland geweest was die wou eerst niet in de wachtrij van 3 kwartier staan maar ik heb hem overtuigd om toch mee te gaan dat het zijn eerste en laatste rit zou zijn op deze baan.
Hij vond het een erg leuke baan en was toch blij om toch ooit een keer gedaan te hebben.
en wat we ook erg leuk vonden was om Hans Klok eens te zien optreden in het echt
met het 25-jarige jubileum van Toverland.
Ik vind ondanks dat deze baan zo goed als op was dat ze het nog wel wisten te rekken tot aan het jubileum echt een pluspunt.
- Ps: Wisten jullie al dat de ritverloop met de Woudracer en de Maximus' Blitz Bahn precies hetzelfde zijn 🙃❓-