Brams Toverupdates heel leuk dat je zo reageert. Alleen zouw ik het wel fijn vinden als je erbij verteld dat je onderdeel bent van de toverlandfansite. Zo weten we ook waarom je zo reageert.
Toverupdates Brams Ik vind het altijd heel appart dat ik word gezien als onderdeel van de ToverlandFansite. Ik kom al jaren in het park en ben Nergens onderdeel van. Ik volg veel kanalen waaronder de Fansite waar ik ook altijd mee ging met de Fandays en meerdere andere nieuwskanalen.
Daan Toverupdates volgensmij weten looopings en toverlandfansite al heel veel maar mogen ze nog niks zeggen van Toverland, dat zou ik ook erg lochish vinden want anders zullen ze ook geen "samenwerking" meer doen
Pretparkgenot Debruijn7 Bij de vorige uitbreiding begon het teasen op 7 september en kwam het uiteindelijk pas een week later op 15 september naar buiten.
Eftelflags Ah de aankondiging van de 4D powered wing spline wooden LSM water spinning tilt boomerang. Heb ik gehoord. En weet meer dan iedereen. Ofwel; maakt het nu uit wat je weet. Zeg het of zwijg 😛
Debruijn7 Pretparkgenot ik vind het zo zonde dat ze niet voor een zelfde soort ritsysteem als Arthur zijn gegaan dat had fantastisch in wunderwald gepast
Lukie225 Ik gok toch dat het donderdag wordt voor ze wat aankondigen, 1 april is nou niet echt een heel handige dag toch? Ik moest bij de Hans Klok aankondiging ook 2 keer denken of ze niet een grap maakte.
Toverupdates Lukie225 Toverland maakt vaak 1 aprilgrappen bekend of de dag voor 1 april of op 1 april zelf. Maar denk inderdaad dat er morgen geen aankondiging komt.
Achtbaanpakker We hebben in ieder geval nog ruim een week! Klinkt nog niet alsof het einde al heel dichtbij is.
Brams Achtbaanpakker ik blijf erbij met de dingen die ik gehoord heb dat die 17 mei sluit. Nu nog afwachten als dat de juiste datum is.
leonard102 Ik vraag me af of er überhaupt iets van de Wiegand baan te hergebruiken is; het enige wat volgens mij redelijk zeker was dat ETF de bouwer zou worden met een prototype attractie. Corrigeer me als ik ernaast zit.
Debruijn7 Ik zie net dit bij wessel voorbij komen Zou dit als 1 april grap zijn bedacht zodat wij denken dat Boosterbike weggaat
Brams Debruijn7 bij dit ga ik er ook voor dat het een 1 april grap is. Nu het bericht afwachten van toverland.
Loekiloeki Wessel is op zichzelf al een grote grap. 😅 Ik zou vandaag alles maar met een volle emmer zout nemen. 🧂
Debruijn7 Brams ik zou het overigens goed vinden als ze de Boosterbike het maximus thema zouden geven
Loekiloeki Debruijn7 Maar die achtbaan staat in de Magische Vallei, dus dan is het weer een beetje raar.