Debruijn7 Brams ik zou het overigens goed vinden als ze de Boosterbike het maximus thema zouden geven
Loekiloeki Debruijn7 Maar die achtbaan staat in de Magische Vallei, dus dan is het weer een beetje raar.
Debruijn7 Ik denk dat ze vanavond of morgen met een filmpje komen dat dit uiteraard een 1 april grap is maar dat ze dan met de daadwerkelijke vervanger komen Bij deze foto zie je dat er een andere foto achterzit wat daadwerkelijke de vervanger word
Parkie https://www.looopings.nl/weblog/32163/Toverland-knipoogt-naar-Duinrell-ludiek-plan-voor-nieuwe-attractie-Kikkerbahn----op-1-april.html
Achtbaanpakker Debruijn7 Kom hier net ook achter, ook nog in de lijst met attracties gezocht, maar ook daar niet te vinden. Misschien is dit omdat ze de kikkerbahn er weer uit aan het halen zijn, of misschien word de pagina nóg eens geupdate...👀
Toverupdates Achtbaanpakker 👀 Zal inderdaad een van de 2 kunnen zijn. Zag dat de site rond 23:30 offline is gegaan had toen nog even gekeken.
Pretparkgenot Toverupdates Dus het wordt een soort combinatie tussen een SunKid rodelbaan en een Powered Coaster. Dan verwacht ik een bewegend effect. Een beetje zoals een Drifting Coaster (Reverchon) en E-Motion Coaster (Mack).
Dream_wizard Het is bevestigd .. 17 mei echt weg, dus volgend jaar een nieuwe rodelbaan, ben benieuwd.
mikeee Ik ben dan wel benieuwd hoe veel hoger de capaciteit van dit type is. Aangezien je hier nog steeds maar met 1 of 2 personen in kunt. Hierbij nog de visuals vanaf de Toverland blog.
Parkie Lijkt zelfs alsnog het zelfgasgevende element te behouden als ik die bovenste concept art bekijk
mikeee Parkie Klopt, dat blijft allemaal hetzelfde als we de blog mogen geloven. https://www.toverland.com/toverblog/blog-neue-blitzbahn Zou de naam hetzelfde blijven of krijgen we straks de Maximus’ Bob Bahn?
R013 Parkie in het Looopings artikel wordt inderdaad aangegeven dat het snelheid bepalen behouden blijft.
Pretparkgenot Wat je met dit systeem wel behoudt is dat volwassenen niet bij elkaar willen zitten. Je gaat niet met een wildvreemde tussen je benen zitten.
Ivo Pretparkgenot Mooi concept, ik ben echter ook benieuwd wat de uiteindelijke capaciteit gaat worden na deze update. Meer voertuigen zal dat wat opkrikken, maar met het door jou genoemde probleem én het zelf bepalen van de snelheid zitten we straks ongetwijfeld nog steeds met een fikse wachttijd.