BlueSpirit Ik weet zeker dat ik een filmpje gezien heb van hoe zo'n baan eruit zou komen te zien. Weet alleen niet zeker of dat van Mack of een andere bedrijf was.
Op dat filmpje had ik niet de indruk dat het veel toevoegde. Ik herinner me een lancering met daarna een klein heuveltje en meteen de splash. Als ik echter kijk naar de concept tekening in de openingsport, dan zie ik wel wat meer track lopen. Doet me denken aan wat de Aquatrax eigenlijk had moeten zijn.
Edit op basis van de betere afbeeldingen:
De 2e lancering lijkt me boven het water te liggen, je ziet duidelijk de track omhoog komen ten opzichte van het run-out gedeelte.
Bij de eerste lancering zie je dat wat minder, maar waarschijnlijk hetzelfde idee. (het belangrijkste deel van) de lancering komt dus waarschijnlijk niet in het water te liggen.
Bij het High-Five element heb ik wel zwaar mijn bedenkingen. Lijkt er op dat Mack ergens iets gezien heeft maar weer eens niet verder gekeken dan de neus lang is. Als dat element wél goed uit pakt dan moet de capaciteit wel aardig laag liggen: Betekent namelijk dat de 2e boot pas vertrekt als de eerste al bijna rond is.
Gaat wel een prima toevoeging worden in het assortiment van Plohn.