Meint Als ik 180 rijd op de snelweg en ik raak mijn rijbewijs kwijt, dan is de het argument "maar anderen rijden ook 180" ook niet echt heel pakkend.
Met jouw voorbeeld zou het eerder zijn dat je je rijbewijs enkel kwijtraakt in een auto onder de ton, als je een ferrari hebt mag je wel 180 rijden.
Nee, helemaal mee oneens. De Efteling moet gewoon hun prijzen flink omhoog gooien. Wordt een bezoekje minder druk en dus beter van, wordt de natuur beter van, en wordt de Efteling financieel beter van. Ik zie alleen maar voordelen
Meint Enkel voor de mensen die geld hebben, niet voor de man met de pet op. Toch verbazingwekkend hoe links van opkomen voor de man met de kleine pet tegenwoordig zo graag de man met de kleine portemonnee dingen wilt ontzeggen.
Zingo Dat is een politieke keuze gemaakt door het belang van grootkapitaal. Er is geen regel die dat stelt, maar politieke partijen zoals de VVD die enkel maar denken aan de centen. Dat bedrijven als ASML financieel belangrijker zijn betekent voor mij niet dat andere dingen niet belangrijk zijn, dingen waarvan ik vind dat Den Haag zich ook hard voor mag maken, zoals immaterieel erfgoed wat voor mij de Efteling is