Gisteren ein-de-lijk Siren's Curse kunnen doen.
Ik val maar meteen met de deur in huis: HOLY SHIT.
Als ik een ranking van beste coasters in Cedar Point moet maken dan denk ik dat ie derde staat. Enkel achter Steel Vengeance en Maverick, maar echt heel dicht bij Maverick.
Leuk thema, goeie muziek, een rij die best lekker doorloopt, maar vooral een waanzinnige coaster die zoveel meer is dan de gimmick aan het begin. Maar wat is die gimmick spannend en door de bijpassende onboard-audio van de siren die je lokt en dan laat weten dat je enkel nog verdoemenis staat te wachten voelt de drop echt als onderdeel van een bredere ervaring. De rit na de drop is krachtig met geweldige krachten, eindeloos tempo en vooral bizar soepel. Ik kan qua beste moment na de drop amper kiezen, maar de eerste barrel roll en de uitgestrekte non-inverted loop zijn allebei adembenemend.
Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken. Een 10. Een meesterwerk van een achtbaan. Ik heb een seizoenskaart gekocht en kan nu al niet wachten tot ik al mijn vrienden naar Cedar Point kan slepen puur om hun gezicht te zien als we Siren's Curse doen.