Quefox_ Het aanbod is wat kwaniteit en thrill-familie-verhouding betreft echt niet zo veel veranderd.
Op zo'n acht jaar tijd vijf investeringen ten voordele van familie-vriendelijke attracties vind ik toch behoorlijk keurig. En dat is nogmaals geen probleem, want ze hebben zeker en vast goede keuzes gemaakt.
Het punt wat ik vooral wil maken is dat wanneer alles wijst in de richting van de grote Vampire en Cobra opkuis, het zeker geen kwaad zou kunnen om een grote publiekstrekkende thrill boven te halen. En Weerwolf RMC'en is wat mij betreft in dat geval een klinkende optie. Niet dat het geen nadelen heeft - je krijgt een spectaculaire baan voor een relatief gunstig prijskaartje, maar de technische beslommeringen die weleens de kop kunnen opsteken moet je erbij nemen - maar de "RMC conversie"-hype lijkt me zo op het oog nu eenmaal groter en in ieder geval heel wat meer marketable te zijn dan de "GCI retrack"-hype.
QDude24 Troy heeft toch niet bij elke retrack de aanwezigheid van GCI of dat wel?
Voor zover ik weet niet, maar een jaarlijkse retrack is an sich toch al een teken dat ze de baan als meer dan een goede huisvader willen behandelen.