Hoi!
Ik kijk er natuurlijk heel erg naar uit om 25 september weer naar het zuiden van Duitsland af te reizen, al was het alleen maar om Voltron te testen. Natuurlijk wil ook lekker kunnen genieten van de rest van het park, maar...
Vanmorgen toen ik wakker werd, keek ik zoals gebruikelijk op mijn telefoon naar de nieuwssugesties die google mij adviseert. Daar vond ik een bericht, ik dacht van looopings, maar kan ook een andere site zijn, dat de pre opening van Traumatica plaatsvind op de avond van mijn bezoek op 25 september.
Zelf ben ik niet zo van de spookhuizen enzo, althans niet met live actors meestal. En helemaal op de drukte die bij zulk soort halloween evenementen erbij komt kijken zit ik niet te wachten, dus ik sla zelf traumatica over.
Nu heb ik mijn tickets al een paar maanden geleden geboekt, en die zijn onmogelijk om te zetten, met name de treintickets kan ik niet wijzigen naar een andere dag.
Ik had deze datum gekozen, omdat er op die datum geen schoolvakantie in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk was. Ook zouden er geen schoolvakanties in al die 4 die landen zijn, het weekend voor en het weekend na mijn bezoek, zodat vakanties van gezinnen of wie dan ook, niet eerder zouden beginnen, of later eindigen.
Maar goed, nu zie ik dus dat Traumatica op die woensdagavond haar poorten opent, ondanks dat het een pre opening is.
Dus wat kan ik verwachten met betrekking tot extra drukte?
Denken jullie dat het wel mee gaat vallen, aangezien het doordeweeks is en mensen dus naar school/werk moeten?
Of trekt zo'n pre evenement toch vele extra gasten overdag naar het park?
Ik ben zelf al aanwezig bij de poorten van het park tegen 8 uur a half 9, dus ik ben echt binnen als het kan, maar toch.
Alvast bedankt voor jullie reacties. Dan weet ik waar ik straks aan toe ben!