Coasterfrenzy Ondanks de "Platte" track geeft dit uitzicht wel Taron-Vibes. Benieuwd naar hoe de ervaring gaat zijn.
Niek I know, testen. Maar toch, ik hoop dat 'ie na het testen toch wat meer pit en snelheid heeft, hij lijkt echt te kruipen door de baan.
Philosopher De opening voor deze achtbaan is uitgesteld tot later deze zomer, omdat er volgens onbevestigde geruchten bij meerdere Intamin-achtbanen in de Verenigde Staten problemen lijken zijn geconstateerd waardoor ze al 1,5 week dicht zijn.
Jules Het probleem is nog altijd (publiekelijk) onbekend, maar Quantum Accelerator is officieel uitgesteld tot 2026 en ook de andere straddle coasters in de VS kampen nog altijd met problemen. Als ik me niet vergis waren vorige weeks zelfs alle Intamins van dit type dicht. Ook de banen die al wel draaiden.
Coasterfrenzy Jules Het probleem is nog altijd (publiekelijk) onbekend, maar Quantum Accelerator is officieel uitgesteld tot 2026 Inmiddels officieel bekend. Park heeft aankondigingen OA op Social Media geplaatst.
Meint RCDB heeft inmiddels alle achtbanen van hetzelfde type in de VS op SBNO gezet. Ik ben benieuwd wat het probleem is. Misschien iets met een onderaannemer die specifiek onderdelen voor de banen in de VS heeft geproduceerd? Buiten de VS lijken de banen van hetzelfde type wel gewoon te draaien.
Coasterfrenzy Jules ohja.. had je post inderdaad niet helemaal goed gelezen. Wel nieuwsgierig naar wat het issue is, maar het lijkt er op dat we daar niets over gaan horen.
Philosopher Het probleem met de Intamin Straddle-coasters, waaronder waarschijnlijk bij deze achtbaan is dat mensen voortijdig uit de treinen kunnen stappen/ontsnappen.
Njit Philosopher verkeerd ontwerp dan? side-by-side arrangement with two passengers per vehicle, in combination with the individual lap-bar paired with foamed seats, guarantees a safe and unique ride experience combined with a high comfort for passengers. Lap bar zou normaal gesproken genoeg moeten zijn.