Peter92 Hoi iedereen, Was vanavond in het park en ze waren aan het testen met patronen in de lampen die in de bollen zitten. Ik weet niet of dit voorheen ook al was kan het me niet herinneren in iedergeval. Dit was de lamp waar het uit kwam.
Japio Peter92 Cool! Dat is dus nog niet eens zo'n 'baken van licht' toch? Ik zag van het weekend dat het water alweer in de bak staat. Zou het mogelijk zijn dat vanaf de opening van Danse Macabre, Aquanura I weer draait? Of zou het echt pas half november zijn en dan alleen Guus en Tiësto? DMC vráágt toch om de Eerste Symphonie...
Peter92 Japio Dit was inderdaad niet van uit die nieuwe bakens. Maar uit de normale lichtstandaards die er al stonden. Van uit zo'n moving head. Zag er indd vet uit! Duurde ook even voor ik zag welke paal het vandaan kwam.
Dutch23 Zijn dit niet gewoon sjablonen van show verlichting? Die je ook altijd op de grond bij concerten ziet. Die zorgen voor verschillende soorten lichtstralen.
Jay-RideMaster Ze waren vanavond ook aan het testen met de fonteinen! Wel een effect dat we al kennen uit de bestaande shows.
Japio Jay-RideMaster Ah tof! Hoe laat was dat? Ik heb rond 9 even staan kijken, toen waren ze alleen verlichting aan het testen.
Jay-RideMaster Japio Foto heb ik gemaakt om 20:05. Had niet de tijd om langer te blijven kijken, want moest de bus halen. Dat ik (vanaf Max & Moritz) aankwam lopen stonden deze fonteinen al aan en een minuut later (toen was ik inmiddels bij het hotel) gingen ze pas uit.
Geertmans gisteravond om een uur of 10 waren ze ook de lichten aan het testten van Aquanura met een zachte G.