Coasterfrenzy Wat is er mis mee om bij een tentje 7,50 voor een cocktail af te rekenen en die in je refill cup te doen? Niet alles hoeft via de chip te gaan. Die chip is in principe alleen nodig om de All-you-can-drink te scheiden van de "gewone" consumptie.
Dat zou idd kunnen. Ik dacht dat je vooral doelde op enerzijds betalen voor de hele dag onbeperkt drinken, en anderzijds er losse credits op te zetten(zoals dat voorheen werkte in de Efteling).
Coasterfrenzy en buiten presentatie is er niets mis mee om 0,2l koffie in een 0,5l beker te doen
Jawel. Het koelt een stuk sneller af als er zoveel lege ruimte omheen zit. Daarbij is het misschien puur presentatie maar het komt wel erg zielig over om 200ml koffie in een grote beker te doen. Nou is het pretpark koffie en is de huidige beker ook vrij simpel, maar dat komt de smaak ook niet ten goede. Ook is zo'n grote beker niet fijn drinken voor zoiets als koffie. Althans dat vind ik.
Coasterfrenzy Ik zou zelfs verder gaan en stellen dat koffie en frisdrank qua aanchafwaarde voor een park amper verschil maken, dus waarom er verschil in maken bij een beker systeem.
Koffie kent natuurlijk vele varianten. Koffie is goedkoper qua aanschafwaarde, duurder qua omkosten. Daarnaast heb je niet alleen zwarte koffie maar ook allerlei varianten daarop die allemaal anders geprijst zijn. Dus die prijs is zeker niet gelijk aan frisdrank.
Coasterfrenzy Je weet dat je een deksel er ook gewoon af kunt laten, he?
Dat zou kunnen ja, maar dan zit je toch alsnog de hele tijd te rotzooien met die deksel? Bij het ene drankje heb je hem nodig, bij het andere niet. Kun je hem weer ergens gaan opbergen, wat ook niet heel fris is, of zelfs erg lastig als je geen tas o.i.d. bij hebt. Onderaan de streep heb je gelijk hoor, het kan allemaal zeker maar het word geen mooi systeem als je een beker wil die je voor alle dranken en alle systemen wilt gebruiken. Maar misschien moet ik het gewoon eens proberen en verander ik dan wel van mening.