BlueSpirit Dank!
Je kunt de EXIF informatie van iedere foto zien als het goed is. Alle foto's zijn gemaakt met een 24-70mm f/2.8. In ieder geval zijn de indoor foto's gemaakt met een ISO wisselend tussen de 10.000 en 102.400 afhankelijk van de hoeveelheid licht. Diafragma is op alle foto's F/2.8. De sluitertijd zit gemiddeld zo rond de 1/100sec, bij de fata morgana iets trager want daar gaan de bootjes langzaam, maar dat stel ik manueel bij van scene tot scene. Daarbij is de autofocus ingeschakeld, maar staat deze op continue scherpstellen. Daarnaast fotografeert de Nikon D850 ook met 7 foto's per seconde, dat helpt. Daarnaast zijn alle indoor foto's een keer door AI-ruisreductie van photoshop / lightroom gegaan.
Daarnaast is het een kwestie van heel veel doen. Ook al heb ik jaren geen pretpark foto's meer gemaakt, het fotograferen doe ik nog steeds zeer regelmatig. Je moet blindelings de knoppen van je fototoestel weten te vinden.
Om een voorbeeld te geven:
Dit is de oorspronkelijke foto zoals die uit het fototoestel komt.
Dit is de foto nadat deze is bewerkt (lichter, schaduwen, verzadiging, kleuren, witbalans enz)
Dit is de foto nadat de ruisreductie er overheen is gegaan: