Forlindon herrijst uit zijn as.
Vorig jaar vond ik een van mijn eerste liefdes terug: (Open)RCT2. En daarin had ik 1 park dat voor altijd in mijn hart zal blijven, Forlindon Theme Park. Echter, mijn harde schijf heeft de geest gegeven en ik ben het park kwijt. Dus na even rondvragen kwam ik al snel tot de conclusie dat ik dit park nooit meer zal terugvinden. Ik heb een heel oude versie (2012) teruggevonden op NEDesigns, maar daar was ik, dacht ik eerst, niets mee. Dan vond ik een superscreenshot terug van een van de laatste versies. In combinatie met de map die op NEDesigns stond besloot ik om te herbeginnen aan dit park. Quasi alle delen heb ik aangepast, soms minimaal, soms volledig anders. Maar at last, 16 jaar na het begin van dit park presenteer ik jullie (opnieuw) Forlindon!
ps: Ik heb bij alle delen een verhaal bedacht waardoor het voor mij ook logisch is waarom deze attracties in dat deel staan. Het volledig uittypen ga ik nu echter niet doen, dat zal dan wel ooit nog eens gebeuren.
Overzicht (Superscreenshot)
Ingang
Canada
Tannenwald / Mountains
Port Royal / Piraten
Polynesia
Scandinavia
China
Santorini
Rome
Vaerenburgh (hier is het ooit allemaal begonnen)
Aztec
Palafitte
Science Center
Archeological Area
Als slot nog een klein cadeautje voor de snelle beslissers: een downloadlink die een week geldig is (anders moet ik ervoor betalen :p ) ==> Enjoy the magic of Forlindon!