ThunderLoop Beleef de dag van je leven in de Flevohof… Hier uit eigen archief een paar folders die ik lang lang geleden heb gedigitaliseerd. Mooie herinneringen 🥰
Progress Jammer eigenlijk dat de Flevohof niet meer bestaat. Ben er in mijn jeugd geweest en kan me herinneren dat dat een leuke dag was! Ik zou er zo weer heen gaan, iets dat niet geldt voor Walibi Holland.
tuindwerg Leuk om te zien! Maar ik ben het absoluut niet eens met mijn voorganger. Wat ziet dit er nu enorm suf uit. Ik zou er echt niet over twijfelen om hier naar toe te gaan: zeker niet! Dank voor het delen, mooi kijkje in het verleden.
Progress tuindwerg Haha, smaken verschillen! Maar ik denk dat de Flevohof nog steeds interessant zou kunnen zijn, ervan uitgaande dat deze in de afgelopen 35 jaar dan ook was onderhouden en up to date was gehouden. Kijk eens naar alle discussies die we nu hebben over klimaat, energie en landbouw. Een park als de Flevohof zou een mooie rol kunnen spelen bij bewustwording en educatie over deze onderwerpen.
tuindwerg Progress Haha, smaken verschillen! Maar ik denk dat de Flevohof nog steeds interessant zou kunnen zijn, ervan uitgaande dat deze in de afgelopen 35 jaar dan ook was onderhouden en up to date was gehouden. Kijk eens naar alle discussies die we nu hebben over klimaat, energie en landbouw. Een park als de Flevohof zou een mooie rol kunnen spelen bij bewustwording en educatie over deze onderwerpen. Ja, dat ben ik ook wel weer met je eens. Die thema 's zijn heel relevant en sluiten aan bij de Flevohof. Maar dan wel in een modern jasje!