Ik ben zojuist terug gekomen van drie weken Orlando en hebben de volgende parken gedaan:
- Disney's EPCOT
- Disney Hollywood Studio's
- Magic Kingdom
- Animal Kingdom
- Universal Studio's
- Universal Islands of Adventure
- Volcano Bay
- Seaworld
- Busch Gardens
Als ik nu opnieuw zou kiezen, zou ik niet meer terug gaan naar Seaworld en Volcano Bay... Seaworld was slecht onderhouden en buiten de top achtbanen had je natuurlijk de zeedieren, maar de shows vielen erg tegen.
Volcano Bay vond ik ook echt niet een aanrader. We hadden nog een dag de tijd om een waterpark te doen en twijfelde tussen Volcano Bay en Disney's Typhoon Lagoon. Dus ik heb op Reddit gevraagd welke beter was (misschien niet het slimste om te doen, maar we zaten met spoed) en iedereen op Reddit zweerde dat Volcano Bay het beste waterpark ooit was.
Ik kan je vertellen dat wij het ontzettend vonden tegen vallen. Alle rides zijn extreem mild en kort (behalve de hoogste valluikdrops natuurlijk) Wij vergeleken het continu met Siam Park, maar Siam Park is echt op de meeste punten een superieur park met veel betere glijbanen, betere aankleding en praktischer ingedeeld.
Als ik nu opnieuw zou kiezen, had ik dus Seaworld geskipt en ingeruild voor misschien Discovery Cove en Volcano Bay ingeruild voor een van de Disney waterparken.