Naast Mammut heeft Tripsdrill ondertussen al een flink stuk grond bouw klaar gemaakt.
Maar het is nog steeds onbekend wat er zal gaan komen.
Begin dit jaar werd er gesproken van een mogelijke coaster van Vekoma, maar daar is verder geen nieuws over gekomen. Tot nu toe is het dus wachten op een bevestiging.
De verwachting is dat deze mogelijke nieuwe attractie in 2025 zal kunnen openen. Maar ook daar is het wachten op de bevestiging.

Bron: https://coasterforce.com/forums/threads/tripsdrill-new-vekoma-coaster-2025.46728/post-1170271

De rotonde bij Heiser Ofen was wel duidelijk bedoelt om later een pad door te trekken. Whatever ze hier gaan doen, ik hoop wel dat ze het pad rond maken en uiteindelijk weer laten aansluiten bij de Enten Wasserfahrt, want anders word het qua logistiek echt een problematisch hoekje.

Het viel me afgelopen zomer al op vanuit Karacho dat daar een aardige lap grond lag.
Ben reuze benieuwd wat ze hier weer meer gaan zetten, want dat park heeft een hele goede maar aparte indruk achter gelaten met al z’n eigenaardigheden

Het gerucht dat ze van Vekoma een Tilt coaster op de kop getikt hebben blijft maar de kop opduiken. Wat ik zelf overigens een geniale zet zou vinden omdat deze uniek in Europa is en zeker als tegenhanger van de coaster die Holiday Park gepland heeft en de expansie drift in Europapark.

Mijn eerste gedacht:”weeral een coaster…”

Dit park is zo uniek en heeft zoveel bizarre attracties dat ik een nieuwe achtbaan niet zou weigeren, maar zelf nooit verkiezen als toevoeging. Het park mist duidelijk enkele indoor attracties om een beetje zich te weren tegen het regenweer. Akkoord, we kunnen allemaal in het wijnmuseum kruipen, maar echt een kindvriendelijke oplossing is dat niet.😉

Chingu naja als je een kindvriendelijke binnenattractie zoekt; ze hebbem Murmelturm en de binnenspeeltuin

En dan over deze lap grond zelf, vgm was dit tot voorkort nog de "bone yard" met onderdelen van bijv verdwenen attracties of vervangen onderdelen zoals oude puntdaken van het kasteel

Tsja.. Indoor attracties zijn doorgaans een moeilijk iets. Je kunt er best veel van toevoegen, de toppers zijn gemiddeld genomen toch outdoor en als het regent blijft volk toch weg (tenzij je 100% indoor bent). Oppervlakte lijkt me groot genoeg voor meerdere dingen. Als ze inderdaad een Tilt coaster op de kop hebben kunnen tikken (wellicht die van Energylandia??) dan zou ik dat als park zijnde zeker ook niet laten. En dan later de nodige familie/kinder attracties er omheen zetten zodat je toch ook voor hun wat kunt bieden in deze hoek.

Mocht dat verhaal van die tiltcoaster inderdaad waar zijn, dan heeft Tripsdrill wel een echte thrillcoaster overgenomen van Energylandia. En dat is enorm verrassend voor een familieparkje.

We wachten gewoon af, wat we daar verder over zullen gaan zien en horen de komende tijd. Want het zou zonde zijn mocht Europa dit type coaster niet krijgen.

Sjengske dat zou wel leuk zijn. Als heeft het park dit nog niet direct modig. Maar kan me voorstellen als ze die van energylandia voor een leuke prijs kunnen hebben dat ze dat niet laten liggen

Als het waar is van die tiltcoaster dan heeft tripsdrill een enorm goeie deal binnen gehengeld, wel jammer voor Energylandia.

een maand later

Was er vandaag. Deze grond is ingezaaid met gras. Groeit al aardig.

Tripsdrill heeft veel dingen die je nergens anders ziet dus ik zie ze dit wel doen.

4 maanden later