De 1 aprilgrap die geen grap was..

Karls maakte gisteren bekend dat in Karls Erlebnis-Dorf Elstal (bij Berlijn) in het voorjaar van 2025 een Gerstlauer Sky Fly zal gaan openen met als thema: döner. Onder de toepasselijke naam Flying Döner. Nu was het gisteren natuurlijk 1 april en kun je niemand vertrouwen. Maar Karls dus blijkbaar wel! Vandaag bevestigen ze namelijk dat het geen grap is! In 2025 opent in Elstal daadwerkelijk een Sky Fly met döner thema 😆

En zoals dat gaat bij Karls opent daarbij natuurlijk ook een kraampje waar je daadwerkelijk döner kunt gaan eten!

Döner is Berlijn, Döner is cultuur erfgoed in Duitsland geworden. Ik vind het eigenlijk wel een zeer gaaf idee.

Hahahah, wat ongelofelijk briljant dit!

Je weet gewoon dat dit straks viral gaat. Wat een hilarisch thema.

Lachwekkend en toch gaaf dat ze het gewoon doen.
Dönertent erbij en klaar

Ik dacht dat dit Tripsdrill was als ik zo de foto zag. Een leuk idee, ben er zeker benieuwd naar!

Als iemand een broodje heeft gegeten voor de rit krijg je letterlijk flying Dönor 😅

Als ze er een grote versie van zo'n Dönermes naast zetten waar je langs scheert is het helemaal af. Paar waterspuiten in de vorm van een knoflook- en sambalfles...

• MrRC vindt dit leuk.

Dit is briljant!

Daar gaan heerlijke Durum rollen gemaakt worden…

En dan natuurlijk met Uien-hoedjes in een souvenirship en de passende muziek: "Ich hab' 'n Zwiebel of mein Kopf, ich bin ein Döner" (ik heb een ui op mijn hoofd, ik ben een Döner)..