Johan-Knijn Het park zal in 2002 vast al anders hebben geheten dan Euro Disney, maar voor mij heette het toen nog gewoon zo. De eerste keer Disney zal voor mij ergens rond 1995 zijn geweest. Ik ging er toen met de OAD bus heen samen met een paar vrienden. Foto's heb ik daar niet van, die interesse is pas later ontstaan. De tweede keer was met mijn vrouw, toen nog vriendin met zo'n bus van Peter Langhout. Ik had toen zo'n mooie Braun analoge camera mee, compleet met zoom. Maar helaas vond vrouwlief het nodig om die onzacht kennis te laten maken met de trap in het hotel. Daar kon hij niet zo goed tegen. De derde keer was in 2002. Ik heb toen met Saskia (mijn vrouw) en haar zus Brenda een hotelletje geboekt in Val De Fontenay. Twee dagen Disney en de rest van de week hebben we Parijs bezocht. Van dat bezoek post ik nu de foto's. Tripreport ga ik mij niet aan wagen, mijn geheugen is uitstekend, maar details herinneren van 22 jaar geleden wordt lastig. In 2017 heb ik het park voor het laatst bezocht. Het vreemde is dat het veel minder lang lijkt geleden dan de zeven jaar die het wél is. Voor mijn gevoel was het vorig jaar, zal wel bij het ouder worden horen.
Marco Leuk om te zien dat het enige wat ze erbij hebben gebouwd bouwhekken zijn 😉 Maar leuk om die oude foto's terug te kijken, hier blader ik graag door. Bedankt voor het delen!!
TuttiFrutti Hoe leuk om te zien! Grappig en schrijnend tegelijk dat deze foto's ook in 2024 konden genomen zijn (of toch deze van het park zelf).
Johan-Knijn Ik heb ook nog wat foto's van ons laatste bezoek in 2017, maar daar wacht ik nog even mee. Komend weekend eerst maar weer eens richting Slagharen en een paar kermissen.