ppc-anoniem-5 Ik weet niet welke video jij kijkt maar ik zie bij het omhoog gaan van de lifthill toch de ketting gelijk blijven met de trein.
beter kijken:

De bovenste screenshot toont het begin van de lifthill. Je ziet dat de schakel daar nog redelijk ver van de rand van de video zit.
De onderst is nabij de top van de lifthill. Tegen die tijd zit de schakel al bijna tegen de rand van de video aan.
Beide screenshots zijn genomen op het moment dat de lifthill al recht is (dus niet terwijl de trein de hoek van horizontaal naar diagonaal of terug maakt).
Nu kan er heel soms een beetje verschil in het begin van de lifthill ontstaan door video-stabilisatie, maar dit trekt zich over de gehele lengte van de lifthill. Misschien dat het met een camera is opgenomen die een bizar trage stabilisatie heeft. Ik weet het niet, maar die hele video is vreemd.
The_Bullgod De coaster is ondertussen officieel open en hier is dan 1 van de eerste onride video's.
Deze video heeft ook niet de bizar lange stop voor de first drop. Wel blijft het jammer dat er op dat punt geremd word. Maakt het wat mij betreft een beetje en anti-climix. Was dit een slechte poging om het effect de Holding Brake van een B&M Dive Coaster na te bootsen??