Een vraagje voor ervaren Toverlandgangers,

Ik zit te denken om de zaterdag van het paasweekeinde naar Toverland te gaan; maar hou niet van erge drukte.
Is het normaal gesproken een drukke dag?

In het verleden zijn we wel eens het paasweekeinde in Moviepark geweest en toen was het uitgestorven. Maar ik vraag me af hoe dat bij Toverland is?

Valt wel mee, mocht je Pixarus en BlitzBahn willen doen is het advies om deze als eerst te doen, verder verwacht ik geen rijen langer als 40 minuten, maar ik ben geen waarzegger.

queue-times.com is een leuke tool om voorspelde drukte en drukte van vorig jaar te bekijken!

Op queutimes zie ik dat voor het 2022 en 2023 een normale drukte was in dit weekend.
    Dat is natuurlijk een kleine steekproef, ik denk dat factoren zoals het weer nog een grote rol kunnen spelen.
    Ik raad je aan om de druktekalender van queuetimes eens te bekijken, vind ik altijd leuk.

Jordy kijk wel waneer pasen afgelopen jaar was. Dit is natuurlijk elk jaar anders na mijn ervaring is 1 ste paasdag redelijk rustig en 2 de paasdag extreem druk

Eftelflags Dan denk ik toch dat het weer een serieuze overweging kan zijn om met het hele gezin er lekker op uit te gaan. Kind(eren) vrij van school, Ouder(s) vrij of extra vrij van werk en het weer zit hartstikke mee. Lekker zonnetje, droog, ze gaan er lekker op uit.

• Lin vindt dit leuk.
    Marvin heeft de titel veranderd naar Drukteverwachting voor Toverland in het paasweekend .