Een vraagje voor degenen die mogelijk beiden al hebben gedaan. Beide restaurants bieden een soortgelijke ervaring aan; een diner met prinsen en prinsessen. Ikzelf heb nog geen van beiden kunnen doen maar we gaan dit jaar met 5 volwassenen en twee meisjes (4 en 7 jaar) richting Disneyland voor de communie van de oudste, vandaar de vraag.

Welke zouden jullie het meest aanraden? De boeking in het Disneyland Hotel niet meegerekend want ik begrijp dat het prijsverschil enorm is om La Table de Lumière te kunnen doen. Puur kijkend naar de restaurants, hun ervaring en het aanbod van eten. Moest er iemand foto's hebben van de ervaring mag deze zeker gedeeld worden, altijd leuker om die van gelijkgestemden te zien ten opzichte van die op Tripadvisor.

Dank je wel alvast 😊

Ik heb Auberge al gedaan en La table staat nog op de planning.
Voor La Table moest je wel in het Disneyland hotel zelf verblijven om er te kunnen reserveren als ik me niet vergis. Je kan al redelijk wat YouTube-reviews bekijken hiervan om een idee te krijgen. Het verschil zit hem ook in de prijs: La table vraagt 120 euro voor het menu, Auberge 95 dacht ik. En enkel bij La table komen de prinsen samen met hun prinses aan je tafel. Doordat het restaurant ietsje kleiner en exclusiever is krijg je ook meer tijd voor een praatje met de karakters.
Ook lijkt het eten zelf me ietsje verfijnder qua smaak en dressage dan Auberge.
Auberge krijg je enkel de prinsessen aan je tafel met Suzy en Perla als intermezzo.
Ze proberen voor iedereen tijd te maken maar ze zetten er ook een stevig tempo in. Toen wij er waren hebben we met elke aanwezige prinses kunnen praten en een foto genomen. Dat waren er dacht ik 4, Merida, Snow White, Cinderella en Jasmine.
Qua eten kan ik wel zeggen dat de Auberge echt top is. Heel lekkere smaken, maar wel geen superporties, juist genoeg als je geen grote eters bent.
Wat interactie met de kinderen betreft waren de prinsessen in de Auberge echt wel top.
Ik denk dat het er vanaf gaat hangen waar je gaat verblijven. Als je in het Disneyland Hotel zelf blijft slapen en je hebt de 25 euro per man extra ervoor over dan is denk ik La table ook wel een aanrader omdat het een intiemere setting is en je krijgt ook de prinsen mee aan je tafel. Ik heb al YouTube-reviews gezien waarbij ze ook een dansje doen met de gasten dus...
Het hangt van je budget af denk ik 😁
Ik zal wat foto's bijvoegen uit de Auberge