The_Bullgod Jacko Ik vraag me wel af waar ze het Achteruitrijden in het park gaan opnemen.. 😆 Dat kan gewoon op de parkeerplaats lijkt mij 😉
EdwinL Vandaag zijn ze weer begonnen met het vullen van de vijver. Heb helaas geen foto genomen toen ze net hiermee waren begonnen, hier nog wel de voortgang aan het einde van de dag.
Piet_Verdriet laprikantan Ik las op Twitter dat ze een contract voor meerdere jaren hadden met dit programma. Weet niet of het waar is, maar zou er niet van staan te kijken.
laprikantan Piet_Verdriet graag dan ook de andere hoek uitbreiden met water. Een ander user hier suggereerde al om het water aan tot de rechtervoet van het hotel te laten eindigen. Ik denk dat dat wel een mooi effect geeft.
Olaf Hoeveel bezoekers zullen tijdens opnames gaan kijken per dag? Straks is de pad waar veel bezoekers komen te klein ervoor. Of komt nog tribune?
ufx Olaf Er komt een tribune (niet te bezoeken door Efteling-gasten) maar vanuit het park is het uiteraard ook te zien.
_Marielle_ ufx Als je als reguliere bezoeker in het park bent mag je plaatsnemen op de tribune. Looopings schrijft er een artikel over. https://www.looopings.nl/weblog/25643/Efteling-bezoekers-kunnen-opnames-Te-Land--Ter-Zee-En-In-De-Lucht-bijwonen.html?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3bL_fKxxRtnTMMSx2zX35j4Se3bnOrGl1hoHu_Jm-29_6NgIQUCjgmC3g_aem_AZMvQ4XQPxshFR_CVYp4KlpI1nsClmLRz75IjhnXeSWF2EOZtDC8hoaWiagxCGcvf18OPgV0Vv7S_ekVrsYFITgB
Quefox_ Ik ga ervanuit dat er wel iets van crowd control gaat zijn om te voorkomen dat dat pad helemaal vol komt te staan met toeschouwers.
R013 Ongelofelijk dat de Efteling hier aan mee doet. Het ziet er niet uit! Ik zal er straks als ik de Efteling verlaat even een foto van schieten. Edit (foto) :
Geertmans R013 eerlijk gezegd vind ik dat ze die bak in het water aardig goed hebben weggewerkt. For the record die drijvers naar achter zijn onderdeel van iets wat nog niet af is, het zal ongetwijfeld niet prachtig worden maar ik ga persoonlijk niet oordelen over iets wat nog lang niet af is.
Vriend_van_de_club R013 Stukje van Eftepedia: De Vonderplas blijft de locatie tot en met 1990: in dat jaar worden er nog vijf afleveringen opgenomen. Hierna wordt het contract, waarvoor ƒ 200.000,- per jaar betaald moest worden, door Reinoud van Assendelft beëindigd omdat het programma weinig met de identiteit van het park te maken zou hebben, en niet meer zou doen dan enkel bijdragen aan de naamsbekendheid van het park. Met dat laatste was het inmiddels goed gesteld. https://www.eftepedia.nl/lemma/Te_Land,_ter_Zee_en_in_de_Lucht
Ruubje R013 Het ziet er niet uit! Ja, gedurende een paar weken per jaar voor de opnames. Ik verwacht dat alles de overige maanden weer opgeborgen wordt.
R013 Geertmans Ook om het hele theater staan bouwhekken vanwege dit event. Werkelijk het hele Dwarrelplein is een bouwhek nu. Ik vind de timing alles behalve lekker iig.
Meelworm Nou, is dit het nu écht allemaal waard… Vroeger was het nog een kneuterpark maar anno nu past dit toch niet meer? Of had het bij de parkeerplaats gemaakt. Daar zijn ze toch lekker aan het graven 😅
Piet_Verdriet R013 Het ziet er idd niet uit. Maar zoals eerder in dit topic is gezegd denk ik dat dit al lang geleden is afgesproken. Met als idee dat het hotel al af zou zijn, iig de buitenkant. Door die vertraging is het nu extra ellende bij de entree idd.