Sinds oktober 2022 was de planning om naar California te gaan al begonnen. Met 3 belgen en een Nederlander (ik) gingen we het avontuur aan om vanaf San Francisco een grote tour met de klok mee door 6 verschillende staten te doen. 3 weken lang kwamen we langs 31 parken en 4 kermissen. Ook wat sightseeing gedaan en genoeg lekkers gegeten en gedronken.
Vandaag was het tijd voor dag 2 in Six Flags Magic Mountain om te kijken wat we gemist hebben gisteren. Qua achtbanen was het nog alleen X2, en daar had ik ontzettend veel zin in. Dus direct bij binnenkomst er naar toe gewandeld. En het was maar eventjes wachten en we konden genieten van onze rit. Helaas reden ze met 1 trein maar er stond bij de ingang dat ze dat deden. En ook deed de onboard audio het niet helaas waardoor ik geen metal op de rit had. Maar de rit zelf was wel vet hoor. Minder heftig dan verwacht maar dat mocht de pret niet drukken. Het vuur effect is ook best warm als het rond de 35 graden is.
Voor de rest hebben we de log flume gedaan. En heel wat rerides en eten natuurlijk.
En rond 3 uur gingen we er van door om 2 uur door te gaan rijden naar een kermis waar een Spinning coaster stond.
Deze baan heette PLUR en was wel geinig. Volgens coaster count zou er nog een te vinden zijn maar die konden we niet vinden helaas. Er was ook live muziek en andere dingen te beleven hier op deze plek. En na een tijd zijn we naar het hotel gegaan en klaar gemaakt voor een dagje California's Great America.
Bedankt voor het lezen van dit korte verslag.