Marco Ik kwam niet verder dan de golfkar en de panelen waaroverheen was gereden. Maar in de openingspost ging het over bijna alle attracties. Zoals je zelf al aangaf kan een bedrag snel oplopen. Dus ik was benieuwd waar de schade dan zat bij de andere attracties. Het artikel is daar wel wat duidelijker over. Jammer dat dit niet in de openingspost verwerkt was, want dat had alle vragen al beantwoord.. Volgens het artikel zijn ze dus inderdaad overal tegenaan gereden en lijkt het vooral om visuele schade te gaan. Neemt niet weg dat ook dat in de papieren kan lopen. Je geeft zelf al de krassen op de auto als voorbeeld aan.
Het artikel is nog wel wat vaag over de verzekering. Als de daders gepakt worden dan is dat via de verzekering op te lossen. Ik neem dan aan de verzekering van de daders, maar dat lijkt me eerlijk gezeg sterk. Ik hoop dat dan maar dat ze zelf verzekerd zijn tegen vandalisme, maar dat wist de eigenaar niet. Ik hoop voor hem in ieder geval van wel, want anders zal het bonnetje wel bij de Waarbeek terrecht komen, want vaak is het dan ook nog een klae kip situatie.
Njit Thanks dat maakt alles in één keer duidelijk.
Loekiloeki Op de foto's is dat inderdaad te zien en in het onderschrift was daar inderdaad sprake van. Verder waren ze tegen andere attracties aangereden, hebben ze een hek ontwricht en hebben ze deuren ingetrapt.