Goedemorgen leuke mensen!
Mijn naam is Benny en ik maak samen met mijn beste vriend Arjan al jarenlang muziek onder de naam Jack Haggis. Hoewel de muziek nogal bijzonder is en de teksten zowaar nog vreemder doen we dit al jaren met heel veel plezier. Afgelopen september waren we samen een dagje in Toverland en waren vooral onder de indruk van de Pixarus. Wat helemaal een bijzonder verhaal was, was de man die er keer op keer in ging om zovaak mogelijk over de kop te gaan. We weten zijn naam niet, maar hij legde ons uit hoe het werkte en zelfs welke plek in de Pixarus het beste was. Wij hebben deze man ge-eerd in een nummer op ons nieuwste album wat sinds vandaag beschikbaar is en omdat we zijn naam niet weten hebben we hem Meneer Tover gedoopt. Nou vroeg ik me af of jullie deze man wellicht kennen of misschien dat hij zelfs een bekende is op dit forum. Het nummer is op Spotify te vinden middels deze link:
Ik begrijp dat jullie mij geen gegevens van deze man kunnen sturen of iets, maar ik hoop dat jullie iets voor ons betekenen zodat we hem kunnen inlichten dat we door en voor hem een nummer hebben geschreven.
Groetjes en alvast een goed weekend!
Benny
Jack Haggis