Ik heb een vraagje, voor een aantal weken terug heb ik een ongelukje gehad met mijn knie waardoor deze nog niet helemaal weer kan buigen. Nu gaan we vrijdag naar PHL. Nu zag ik op foto's dat je in F.L.Y. de benen in een hoek kleiner dan 90 graden (hangt wel af van je lengte) moet houden. Nu is mijn vraag is er bij F.L.Y. een 'passtoel' zodat ik kan proberen of ik er in kan of niet?
Vraagje F.L.Y.
Je knieën zitten echt in een scherpe hoek, dat moet je niet onderschatten. Mede doordat de stoeltjes een beetje achterover zitten. Op de foto hieronder kan je dat goed zien. En houdt er ook rekening mee dat je je onderbeen alleen losjes in een houder zit. Het kan dus ook voorkomen dat, ook al zit je in het station comfortabel, je knie later toch in een oncomfortabele positie terecht komt.
Ik vind hem wel leuk om te doen alleen voor mij is het de laaste achtbaan van de dag van wege de pijn en hoe je vast zit. De grote druk komt wel op je benen en enkels, de positie ie licht door de knieën.
Oh, bij mij komt de druk altijd op mijn schouders. Hangt mss van je lichaamsbouw en lengte af.
- Bijgewerkt
Hier ook goed voelbaar op de schouders en dan met name ook het sleutelbeen. De truuk is toch als een zoutzak hangen in de beugels, dan lijkt het mee te vallen.
Overigens bestaat ook de kans dat je er misselijk uit komt, mijn vrouw kan echt niet tegen een ritje F.L.Y. terwijl andere banen probleemloos zijn. Wellicht toch iets met de oriëntatie hoe je zit, helaas zijn er in Europa maar weinig soortgelijke achtbanen in de buurt om het uit te sluiten dat het specifiek ligt aan het type achtbaan.
vhal81 ik heb dit bij F.L.Y. ook helaas. Na 1 ritje toch wel misselijk. Niet zo erg dat ik hem over sla, maar toch. Bij mij ligt het specifiek aan deze, want in Galactica in Alton Towers en Tatsu in Six flags magic mountain had ik nergens last van. Tatsu is zelfs mijn favoriete baan van alles wat ik gedaan heb nu zijn dat beide B&M’s, dat zal misschien ook wel uit maken.
Ivetje nu zijn dat beide B&M’s, dat zal misschien ook wel uit maken.
Dat zit er dik in, want juist die banen kan ik dan weer misselijk in worden.. maar dan eigenlijk alleen als ze veel te lang in de remmen blijven hangen, anders heb ik nergens last van.