Tonnie Dat de afleveringen in hoog tempo komen daar kan ik ook zeker aan wennen, sterker nog dit mag van mij best ook op televisie gedaan worden naar Engels voorbeeld.
Zelf dit jaar met Engelse versie van De Verraders (The Traitors) dit ontdekt op de BBC.
Die knallen met die serie er ijskoud 3 afleveringen per week doorheen, eentje op woensdag, dan eentje op donderdag en daarna op vrijdag.
Dit maakt het wel super naar om te kijken, en je kan zoals we nu zien in de streaming versie van de Mol een beetje met het format spelen, wat resulteert in executies halverwege een aflevering.
Wel merk ik dat de streaming versie van WIDM technisch gezien iets meer low budget gedraaid is, heb je een mooi lekker crisp beeld met knallende kleuren in de televisie versie, zo beleef ik dat bij de streaming versie toch niet en vindt ik het beeld iets minder crisp en wat soms neigen naar de fletse kant.
Maar goed als dat het enige is, verder een heerlijke frisse wind door het format qua editing, pacing en ook Hila doet het voor een eerste keer zeker erg leuk.