RoelRoel Haat haat haat. Je bent gewoon zo geconditioneerd door de eindeloze Angelsaksische content die over ons heen gestort wordt. Vlaams heeft geen harde G en dat is het enige wat mij betreft lelijk klinkt aan Nederlands. Als ze in Amerika Nederlands spraken en Engels een klein taalgebied was dan had je een hekel aan Engels gehad.
De vlaamse muziek moet ik net zo weinig als de Nederlandse. (al blijven er uitzonderingen).. voor de rest zou je best gelijk kunnen hebben.. of niet. Dat zullen we natuurlijk nooit weten. Gesproken taal is wel anders dan gezongen taal. De Franse taal vind ik ook maar niets, maar er zijn meer dan genoeg Franstalige liedjes die ik wel leuk vind.
Maargoed: Dat is natuurlijk allemaal smaak en een smaak maakt het sprookje natuurlijk niet beter of slechter in uitvoering. Ik ga er bij mijn volgende bezoek uiteraard wel gewoon naar kijken om ook een fatsoenlijke mening te vormen. Misschien past dit nummer juist perfect. Je voorbeeld van de Witte Wieven is inderdaad best goed. Nog steeds niet helemaal mijn ding, maar wél gewoon goed uitgevoerd.