Meelworm Als ik bovenstaande met dit plaatje samenvoeg dan zou het mij niet verbazen als bij de prinses op de ert een nieuwe entree komt naar het bos. Eigenlijk waar nu de bouwweg ligt.
Quefox_ Meelworm op de concept-art van het sprookje was ook een poort ingetekend richting het Grand Hotel. Volgens mij was de algemene consensus dan ook al dat daar de hotel-ingang naar het park zou komen.
Ikbenonline Foto's en video van gisteren 'de Prinses op de Erwt' in aanbouw: Efteling Sprookje 'Prinses op de Erwt' | Bouwupdate 🏗️
Japio Ik ga de vraag stellen; waar zouden die steigers zo hoog zijn? Haast dubbel de hoogte van het huisje.
Progress Japio Misschien anticiperen ze erop dat het geheel binnenkort moet worden overdekt vanwege winterweer. Dan willen ze natuurlijk wel rechtop kunnen staan op de steiger, dus moet deze hoger zijn om het ‘tentdak’ te dragen.
Rky1989 Japio lijkt hoog maar zo hoog wordt het huisje nu eenmaal ongeveer. Kijk maar naar de bouwtekeningen
ikbennlXD Zo te zien had de Efteling nog een restpartij stenen van Dance Macabre over op het depot wat nu prima in het vuile werk kan van dit huisje