Hey iedereen,

Ik ben Dennis, 28 jaar en kom uit regio Eindhoven. Ik ben al een lange tijd fan van Disney en pretparken. Ik ben in 2009 in Amerika Orlando geweest om toentertijd verschillende pretparken te bezoeken. Het lijkt mij super vet om hier nog een keer naartoe te gaan en ik zoek eigenlijk iemand die zin heeft om met mij mee te gaan om deze mooie reis te maken. Het liefste naar zoveel mogelijk pretparken dus naast Disney World ook Universal Studios bijvoorbeeld. Het lijkt mij daarom mooi om misschien via deze site iemand te vinden die ook hier graag naartoe zou willen gaan zodat ik niet alleen hoef te gaan. Natuurlijk zou ik eerst een paar keer willen kennismaken (wellicht in NL pretparken) voordat de reis dan uiteindelijk gemaakt wordt. Lijkt het je leuk om hier ook naartoe te gaan dan hoor ik graag van je!

Mocht het niet lukken een reisgenoot te vinden (en wie weet wel hoor!); heb je een groepsreis overwogen?

Niet helemaal je vraag hier, maar wilde dat je toch even tippen. Ik ben dit jaar namelijk met een groepsreis van Travel the Magic naar Orlando geweest, omdat ik niet alleen wilde gaan en op dat moment geen reisgenoten had voor die trip. Ik vond het spannend maar echt een uitkomst, want je bent met gelijkgestemden én je hoeft aan heel veel niet zelf te denken. Je kan heel veel samen doen met mensen die Disney/Universal ook echt tof vinden, maar ook alleen op pad als je daar zin in hebt, of het bijv uitbreiden met andere pretparken in de buurt daar.

Ik word niet gesponsord ofzo haha, maar heb in een soortgelijke situatie gezeten en voor mij was dit een geweldige oplossing. Maar kan me ook voorstellen dat dat niet voor iedereen zo is :-) Succes en alvast veel plezier!

Lin Travel the magic! Geweldig goede organisatie, in sept. ‘22, naar Orlando geweest. Geweldig goed geregeld allemaal en hele fijne reisleiders!

Lin Dankjewel voor je reactie. Ik heb zo'n soort reis ook nog zeker niet uitgesloten en las daar ook veel positieve reviews over. In welke periode ben jij gegaan en was het toen goed te doen kwa drukte?

• Lin heeft hierop gereageerd.
    • Lin vindt dit leuk.

sinned105 Ik ben vanaf 14 sept 2 weken geweest. Dat was qua drukte perfect, ik heb genie+ in elk geval niet nodig gehad. Vond dat erg goed te doen.

Ik kom zelf ook uit Eindhoven, ik raad ook travelthemagic.nl aan voor je reis. 😇

Gezien je geen privéberichten mogelijkheid hebt hier kan ik je ook aanraden om eventueel een social media account erbij te zetten. Dan kunnen mensen je ook wat makkelijk benaderen 🙂.