- Bijgewerkt
Hey allemaal,
heeft er iemand een goed adresje om te verblijven met 6personen tussen tripsdrill en holidaypark.
Zouden volgende zomer een tripje willen plannen om deze parken te bezoeken.
Groetjes
Hey allemaal,
heeft er iemand een goed adresje om te verblijven met 6personen tussen tripsdrill en holidaypark.
Zouden volgende zomer een tripje willen plannen om deze parken te bezoeken.
Groetjes
https://www.booking.com/Share-MyBTs0
@Niek en ik hebben deze in 2022 gebruikt.
https://maps.app.goo.gl/3KQx7T2MFhjiEbPQ6
Niet perse er tussenin, maar wel in de buurt, goed en vriendelijk geprijsd. Wij hadden er ook geslapen, niets mis mee. Vooral de radler was ook het proberen waard.
Ik lees even mee! Wil die kant ook eens op en kon eigenlijk maar weinig vinden zelf.
Ook niet er tussen in maar wij hebben bij Technick msueum speyer overnacht en Bernes altstadhotel, let daar wel op met parkeren, het is een soortement van gratis als je maar een dag logeert
Ik verbleef vorig jaar in een hostel in Heidelberg. Mooie stad een beetje er tussenin, maar wel dichter bij Holiday Park dan bij Tripsdrill. Kun je overwegen als goedkope optie. Als je met zes bent kun je in één keer een slaapzaal afhuren, dan heb je toch wat privacy ondanks dat je in een hostel zit.
Wij hebben vorig jaar een 5-dagen rond-trip gedaan via Tripsdrill-HolidayPark-ParcAsterix-DePanne
Onze eerste overnachting was op de weg van Tripsdrill naar HolidayPark;
Landgasthof Gänsberg ligt 1,5 vanaf Tripsdrill, 30 minuten vanaf HolidayPark.
Ze hebben naast hotelkamers ook chalets en camping.
Het eten in het restaurant is goed en redelijk betaalbaar(20-30 euro per persoon).
Wel raad ik aan om een tafel te reserveren wanneer je bij Tripsdrill weg-rijdt.
leonard102 bedankt super tip Hebben ondertussen ook besloten om nog door te rijden naar Europa-park
dus al er iemand nog een goed adresje heeft in rust voor 6p waaronder 2 kids laat maar weten groetjes
We reizen meestal met 4 volwassenen, dus de meeste woningen zijn iets kleiner.
De enige met 4 kamers(met 2 badkamers), die we heel goed vonden, is Josefine.
https://www.fewo-direkt.de/ferienwohnung-ferienhaus/p2926999
Ik heb nog een vraagje hoe streng streng zijn ze in Europapark op gebied van leeftijd?
Omdat mijn zoontje als we naar Europapark gaan 1 week later 4jaar wordt dus zou het jammer zijn als er moeilijk om doen.
Ze kunnen ernaar vragen, maar volgens mij checken ze geen ID. Ik vind het alleen niet netjes om bij de kassa niets te betalen, omdat kind nog 3 is. Maar dan wel gebruik te maken van de attracties voor 4 jaar en daar dus eigenlijk te liegen over de leeftijd. Maar goed, dat is mijn mening.
Het kind is toch 3? Dan betaal je toch ook voor een 3 jarige? Dat heeft niets met een brave burger te maken, je houdt je gewoon aan de regels die opgelegd zijn.
Geenske Dat klopt, heb je zeker gelijk in. Maar denk jij dat Europa Park ook zo groot is geworden door constant zulke coulances weg te geven? Als die niets hoeven te betalen, zouden ze dat ook echt niet doen. Hou lekker het entreegeld op zak en koop daar iets leuks voor jouw kind, uiteindelijk zijn het de goede herinneringen die ervoor zorgen dat je wel een keer terugkomt en daar gaat het om. Jij bent niet degene die de regels maakt hé, geniet maar lekker van het voordeel die je uit de regels kan halen.
Geenske
Wij zijn vorig jaar geweest met een 3-jarige en ze werd gewoon aan de attracties gemeten. Er werd niet gevraagd naar leeftijd. Sommige medewerkers zijn wel heel streng. Ze was voor een bepaalde attractie, waarbij je jezelf en iemand anders naar omhoog trekt d.m.v. een touw (naast de kano's), 0,1cm of iets te klein (denk dat ze toen net geen 95cm was) en ze mocht er niet op van de ene medewerker. Dan in de late namiddag mocht ze er wel op van de andere medewerker.
Nu gaan we 1 week voor haar verjaardag terug, zodat we geen entree voor haar moeten betalen. Ook hebben we een appartement in Rust gevonden waar ze nog gratis mag overnachten. Ondertussen is ze groter dan 1 meter en zal ze op veel meer kunnen zitten.