Ik ben in de herfstvakantie in Phantasialand geweest en heb daarvan nog wat voordringpassen voor FLY over. Ik sliep in Charles Lindbergh maar het was zo rustig dat ik de voordringpasjes niet gebruikt heb. Als iemand in de kerstvakantie nog die kant op gaat, maak ik je er graag blij mee 🙂

Japio Tof dat je ze aanbied, ik ga helaas pas in januari dus dan zijn ze niet meer geldig begrijp ik?
    edit: als ze wel geldig zijn zeker interesse, mocht dat niet direct duidelijk zijn geweest...

Oeh, heel tof dat je ze aanbied! Ik ga 2 januari met een groepje naar Phantasialand, dus als ze nog beschikbaar zijn neem ik ze graag van je over 🙂

Ik kan het voor de zekerheid even checken, maar volgens mij zijn ze alleen in 2023 geldig

Hé leuk als deze nog beschikbaar is wel ik deze graag overnemen.
      Ik vind F.L.Y. zeer leuk, maar enkele vrienden van me hebben al na 1 ritje al genoeg van.
      Maar zo kaartje is voordeel voor beide. tijdens Wintertraum kan daar best druk zijn.

Japio ik hoor dan graag of ze na 01-01-2024 ook nog geldig zijn, want dan neem ik ze uiteraard graag van je over!

Ik heb pasjes gekregen die tot einde seizoen, 28 januari 2024 geldig zijn. Lijkt mij dat het allemaal dezelfde zijn? Het staat op de pasjes gedrukt dus je kunt het zelf nakijken.

Ik heb eens op de voorlaatste dag van het seizoen een Quick Pass voor Taron gekregen. Daar had ik op dat moment natuurlijk niets meer aan gezien het seizoen zo goed als voorbij was. Ze gaven aan dat ik die QP ook volgend seizoen nog wel kon gebruiken, daar zouden ze niet moeilijk over doen.. En dat bleek correct te zijn.

Ik ga er in Januari nog naartoe. We zijn met 3, waarvan eentje geen achtbanen doet. Dus dan is zo'n fastpass zeker welkom. Gezien SteveV het eerste reageerde is het natuurlijk niet meer dan fair dat hij de pasjes krijgt. Maar mocht deze persoon het er liever niet op gokken om ze na de datum te gebruiken, dan hou ik me uiteraard aanbevolen.

5 dagen later

Japio Hi Japio, had je nog gekeken naar de geldigheid. Ik heb zeker nog interesse als ze in januari nog bruikbaar zijn zoals ik al eerder aangaf

11 dagen later

Hoi Japio Ik doe toch nog een laatste poging aangezien ik volgende week ga maar helaas nog steeds geen reactie van je had gehad...

Hoi allemaal! Ik ben helaas flink ziek geweest aan het eind van het jaar waardoor ik dit vergeten ben. Nu had ik de pasjes willen checken op datum, omdat sommigen aangaven dat ze wellicht nog langer dan de jaarwisseling geldig zijn, maar dat is helaas niet het geval. Het spijt me om jullie teleur te moeten stellen!

Japio Als je ze nog hebt zou ik ze alsnog graag overnemen. PHL geeft aan dat het geen probleem is en dat ze kunnen worden omgeruild bij de gastenservice als ze pas een paar weken verlopen zijn.

Ik heb een tijdelijk mailadres aangemaakt (deze is geldig tot 20 januari) mail me maar even direct, dat is handiger.

• Edit 22-01: Helaas heeft Japio niet meer gereageerd en daarom heb ik mailadres gedeactiveerd.