Michael Klopt, het is maar net wat je wilt zien, mij heb je dan ook niet horen zeiken over die back of the house omdat het in realiteit allemaal wel mee valt. Dus het generalistische gezeik van een ander hoef je mij niet in de schoenen te schuiven. Aan deze argumenten is dan ook niks doms aan, wat overigens als een behoorlijk neerbuigende sneer opgevat kan worden.
Het was natuurlijk niet mijn bedoeling om te insinueren dat je dom bent want dat ben je volgens mij niet. Laat ik het dan een stom argument noemen, want het is in feite gewoon wegwuiven van andermans kritiek onder het mom van 'je hoeft er niet op te letten'. Dat is ook een denkwijze die als behoorlijk denigrerend opgevat kan worden als iemand net uitgebreid zijn mening heeft onderbouwd.
Michael Al die gebouwen zijn aan de achterkant gewoon keurig afgewerkt in passende kleurtinten waardoor het opgaat in z’n omgeving. In Parc Asterix zijn er echt genoeg plekken vindbaar waar je een vergelijkbaar niveau van afwerking gaat vinden met betrekking tot ijzeren constructies aan wanden of plafonds. Laten we niet doen alsof Parc Asterix ineens het niveau van Disney evenaart.
Ik zou het niet keurig afgewerkt willen noemen. Voor een kantoorpand wel, maar niet voor in een themapark als Astérix. Hoewel men de gebouwen (gelukkig!) in een passend kleurtje heeft geschilderd, blijven het kale backstage muren. Een budgettaire kwestie waarschijnlijk, maar toch.
Michael Laten we niet doen alsof Parc Asterix ineens het niveau van Disney evenaart.
Deze dooddoener lijkt me helemaal niet nodig. Er zitten nog tien stappen tussen de geschilderde backstage muren zoals ze er nu staan en wat Disney ervan zou maken.
Maargoed, in the end is het allemaal verwachtingsmanagement. Dat jij je de afwerking hier grotendeels prima vindt, betekent dat je gewoon minder van PA verwacht dan ik dat doe en dat is prima. En ik denk niet dat het onrealistisch is dat ik iets meer verwacht van een park van dit statuur.