Goed ik ben even mijn netwerk in gedoken om te kijken wat ik hier nog meer uit kon halen. Het lijkt erop dat er een bij een oude of huidige film studio de aankopen worden gedaan. Als we er vanuit gaan dat het huidige film studios zijn in/rond de M25 kom ik op de volgende lijst.
West London Film Studios. (links van Hayes)
Shepperton Studios( Onder queen Mary Reservoir)
Longcross Studios( Linker onderhoek)
Elstree en Pinewood Studios liggen in dezelfde regio in Noord London en ik verwacht niet dat deze zaken zullen verkopen aangezien dit zeer bekende studios zijn. Waar de bovenstaande juist minder bekend zijn.
Longcross Studios staat bij de regering in Engeland als een Dormant Company, en moet 1 December zijn documenten aanleveren. Aangezien het gerucht is dat de aankopen al zijn gedaan zouden we bij dit bedrijf mogelijk iets kunnen zien vanaf volgende week. Longcross Studios ligt net buiten de M25, aan de M3, 15 minuten van Heathrow met de auto. Het terrein bestaat uit twee gebieden. Wat voldoende is voor een Universal Studios Islands of Adventure 33Ha. of een grote studios zoals Universal Studios Beijing. Enige nadeel het is letterlijk tussen Lego Land en Thorpe Park.
80 Ha
36 Ha