Op 17 november opent in het Walt Disney Studios park Animation Celebration in het voormalige Art of Animation gebouw. Deze attractie zal volledig in het teken staan van Frozen en bestaat uit 3 ruimtes. In de eerste ruimte, die eruit ziet als een blokhut, komen bezoekers Kristoff en rendier Sven tegen. vervolgens worden zij vergezeld door prinses Anna.

In de tweede ruimte komen bezoekers in het beroemde ijspaleis van koningin Elsa terecht waar zij ook Elsa zelf zullen treffen samen met Anna voor een sing along.

In de laatste ruimte, waar verder nog geen details over bekend zijn, komen bezoekers Olaf tegen voor een meet en greet met daarbij natuurlijk een warme knuffel.

Stiekem vind ik dit wel een beetje jammer, voornamelijk omdat ik dit toch meer als een tijdelijke opvul attractie zie dan een volwaardige attractie. Ik verwacht dat dit namelijk gaat verdwijnen zodra Frozen gebied opent.

• Jules heeft hierop gereageerd.

Hjalmar Stiekem vind ik dit wel een beetje jammer, voornamelijk omdat ik dit toch meer als een tijdelijke opvul attractie zie dan een volwaardige attractie. Ik verwacht dat dit namelijk gaat verdwijnen zodra Frozen gebied opent.

Kunnen we hier toch mooi acht jaar van genieten... 😉

4 maanden later

Ondertussen is de show alweer een maand aan het draaien. Opzich wel leuk gedaan, en een leuke animatronic van Sven 😃