Van mijn werkgever als afscheidscadeau 3 dagen/2 nachten Disney gekregen. Nu de reservering toegevoegd aan mijn account en het is volpension+.

Bij de buffetten is het allemaal wel duidelijk maar wie weet hoe het zit bij de bediende restaurants? Moet je dat vooraf aangeven etc..?

Johan Bedoel je met volpension+ de meal plan? want bij mijn bezoek in september vroegen ze elke keer of je het meal plan had en dan wordt het vanzelf allemaal duidelijk!

In mijn ervaring vragen ze het altijd of je een maaltijdoptie hebt.
    Zorg er vooral voor dat je de restaurants op tijd reserveert.

Op de boeking spreken ze over volpension plus, maar het is inderdaad een meal plan.

Reserveren willen we vanavond gaan doen.

Iemand nog tips? Silver spur staat hier altijd op het lijstje en willen ook graag Pym uit proberen. Maar dan blijven er nog 3 opties over 🤣

Silver Spur en PYM Kitchen inderdaad zeker doen.
      Ik heb in Walts, Bistrot Chez Rémy en Captain Jacks altijd goed gegeten.

Johan als Chez Remy ook in jouw meal plan valt, is dat echt een aanrader. Zeker de steak daar vind ik persoonlijk erg lekker. Zoals je zelf al zei zijn Silver Spur en Pym's Kitchen ook goede opties. Ik heb laatst ook een keer in bij Hunter's Grill in Sequoia Lodge gegeten, wat mij betreft is dat ook een aanrader.

In september heb ik zelf gegeten in PYM's Kitchen, Walt's en Annete's!
      Goed om te weten: bij de meal plan+ krijg je een minder uitgebreide keuze dan normaal op de kaart staat. Wij kregen in September één gratis drankje per persoon erbij!
      -Walt's is erg exclusief en moet je geluk hebben met een reservering, maar is het wel waard! Alleen misschien wat minder met kinderen, aangezien de sfeer daar erg high-class is.
      -PYM's kitchen is ook zeker een aanrader, met een prima sfeer en lekker eten! Omdat het een all you can eat concept is, is dat erg ideaal! probeer hier ook een reservering te krijgen als je in de hoogseizoenen gaat.
      -Annete's is ook erg lekker, maar kun je niet reserveren. Het zijn vooral burgers, die erg gigantisch zijn! hier had je een drie gangen menu!
      verder hoor ik dat Captain Jack's een aanrader is, maar dat je dan wel van visgerechten moet houden, alleen daar heb ik geen ervaring mee helaas.

Bedankt voor de tip's Walts hebben we ooit al een keer gedaan en dat was echt top, maar ik betwijfel inderdaad of het handig is met de kinderen.

Captain Jack's lijkt me heel leuk maar daar zijn inderdaad de gerechten maar voor een beperkte doelgroep 😂

Johan Als je het maximale eruit wil halen; Walt's, Manhatten en Yacht club zijn drie van de duurste. De laatste twee zijn ook kwalitatief twee van de betere tenten van het resort.

Qua sfeer zou ik kiezen voor Walt's of Jack's. Remy vind ik te luidruchtig en het eten te matig. Dus ondanks de alle grote decoraties blijft het aanvoelen als een gigantische kantine.

Qua kwaliteit zou ik kijken naar Manhatten of Yacht, beide zijn bijzonder goed en consistenter dan de restaurants in het park zelf. Walt's was altijd een topper, maar ik hoor sinds Covid minder goeie verhalen daarover.