Jvalent
Hier zie je de ligging van het park ten opzichte van Riyad (de dichtsbijzijnde grote stad).

En hier de ligging van Riyad in het land:

Maar uiteraard kun je dat ook zelf makkelijk terug vinden op enig Maps-programma.
Jvalent Mijn gevoel zegt dat na de eerste 6 maanden er maar weinig mensen zijn die hiervoor naar SA op vakantie gaan.
Ik denk dat dit héél wat langer gaat zijn dan 6 maanden. De VAE is beduidend toeristischer en zelfs daar loopt over het algemeen amper volk rond in de parken. Zelfs niet als die parken populaire IP licenties hebben.
Uiteindelijk is het (naar wat ik begrepen heb) ook een beetje een "Hobby Project" van een über-rijke sjeik die achtbaan-fan is.. Dus ja: Het komt enorm dicht in de buurt van een sandbox(haha)-park in RCT. Een baan als Falcon's Flight gaat gewoon nooit rendabel worden. Ook niet voor parken die het al goed doen. Juist omdat rendabel zijn niet de belangrijkste factor is (nu) is een park als dit mogelijk.
Ik hou wel mijn kop vast op het moment dat men vind dat dit park te veel kost en men het dus wél rendabel(er) wil gaan maken.