Cerveza Kom ook het volgende filmpje tegen op het insta account van Vekoma. Dat ziet er toch een partij tof uit!!
The_Bullgod Volgens mij is Falcon's Flight ook met testen begonnen. Er staat namelijk een trein op de 2e launch sectie. https://www.facebook.com/share/1AoXQizUx6/
Philosopher Interessante video, maar dit soort getease hebben voor mijn gevoel nu genoeg gezien. Tijd om een openingsdatum te gaan noemen.
Coasterfrenzy Vriend_van_de_club Ik verwacht dat ze ergens deze winter soft-openings gaan doen. Op zijn vroegst! De winter is wel voor hun hoogseizoen, dus het zou goed zijn er eerder bij te zijn.
Cerveza Kom op insta het onderstaande filmpje tegen met wat mooie beelden van het park. Geen idee of de video hier al voorbij is gekomen maar wilde jullie het niet onthouden.
Fantaman Een constructie werker die aan het abseilen is vanaf de camelback, krijg je een beter beeld hoe enorm groot & hoog dat element is.
The_Bullgod vhal81 Zet het eea wel in perspectief hoe immens groot die camelback wel niet is... Ide, deze camelback is zelfs hoger dan dat de tophat van Kingda Ka was.
Fantaman The_Bullgod Ide, deze camelback is zelfs hoger dan dat de tophat van Kingda Ka was. Ja als je Kingda Ka's tophat eronder zou plaatsen dan is deze camelback nog steeds 23m hoger, met TT2 is dat verschil zelfs 34m dat is als je bijna de hoogte van Untamed bovenop de tophat van TT2 zou plaatsen.
TuttiFrutti Wat een beelden. Ik ben, net als zovelen, gefocust op Falcons Flight maar de thematisering is verdorie ook next level.