Ik heb het park alleen in het hoofdseizoen bezocht maar, ik weet dat ze inderdaad ook met holiday in the park een winterseizoen hebben. Tijdens deze periode zijn alle B&Ms (behalve medusa) als het goed is open (six flags laat deze banen in bijna alle omstandigheden rijden). Kingda ka en el toro (en hun thema gebieden) zijn helaas echter wel gesloten en zeker met toro mis je een wereldtopper.
Het park is erg groot maar, met holiday in the park is een flink stuk afgeknipt. De drukte van het halloween seizoen zal je waarschijnlijk ook niet tegenkomen en als je de zaterdagen vermijdt denk ik dat je meer dan genoeg tijd hebt om alles te kunnen doen (en re-rides) in één dag. Begin de dag wel met superman want die rij loop snel op.
Verder voelt het park erg gedateerd aan op sommige plekken en het publiek bestaat vooral uit tieners. Volgens mij is the latter echter, niet zo aan de orde tijdens holiday in the park dus als dat al in november gaande is heb je weer een meevaller. Wat ik probeer te zeggen is dat ondanks de fantastische achtbaan collectie ik hier niet twee dagen zou willen rondlopen.😅
Nitro is een fantastische b&m hyper en al hoewel jersey devil niet in de buurt van untamed komt is het ook een erg goede baan! Verder is justice league een redelijke darkride; je hebt kortom dus genoeg leuke rides om je daar goed te vermaken, zelfs zonder toro en ka. 😃